Alhamdulillah....finally dapat pergi pasar after my Korea trip. As usual serapan dulu sebelum turun kepasar. I had mee siam & he as usual, nasi rawon.
Hari ni harga ikan murah2. I bought ikan kerisih (white mackerrel) $5. Ikan selar kuning sekilo $1.60. Ikan pari sekilo $5. Sotong sekilo $6. Udang besar sekilo $10. Daging kari sekilo $9. Kupang rebus sepaket $3. Total spent $60 including some vege & mee kuning etc... WoW!!! Im so happy with my purchases. Alhamdulillah....
Balek nya singgah Karipap Onan. Bought 3pcs daging, 1pce triangle & 1paket roti kari at $13.30.
On the way back, singgah JW market beli buah2an. Today manggo is super cheap. 1pce is $0.50 only. I bought $5 for 10pcs. Bought 2pcs papaya & 1 quarter water melon.
Reached home at 11:30. Terus kerjakan all the seafood sambil masak lunch. Today I cooked tomyam soup & ikan pari bakar, just nice for lunch. Pasal malam ni kita nak pergi majlis kahwin Ashraf at CCK.
No comments:
Post a Comment